Sider

hverdag igen

29 maj 2012

Syge børn er vel også en del af hverdagen. Min første arbejdsdag efter 5 ugers ferie startede med at jeg måtte ringe og tage barnets første sygedag. Det er altså bare ikke særligt sjovt.
Vores pinse har derimod været dejlig dejlig. Vi kom hjem fredag til det skønneste solskin og inden da havde vi nydt 2 helt fantastiske dage i Berlin. Vi lavede ikke andet end at dase rundt, nyde de gode legepladser og drikke kaffe. Kameraet holdt pause, det var i hvert fald på halv tid, men lidt billeder blev det til.


 Alberte blev næsten afhængig af chai latte, meget hyggeligt at bestille 2 kaffe og en chai latte



 selv i en storby kan man få beskidte hænder

 næsten hjemme og det var så pænt så pænt

8 kommentarer:

  1. Velkommen hjem Heidi. Ja Danmark har gjort sit bedste for at tage imod jer i sine bedste klæder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Malene
      så er det hverdag igen og det fine vejr er forsvundet.

      Slet
  2. Velkommen hjem. Håbe at I har haft det fantastisk. Det ser sådan ud :) Der er noget helt særligt ved at være næsten hjemme efter en lang bilferie. Så trendy alberte er med sin to-go :)

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem søde og rigtig god bedring til ungerne. Hvor kunne jeg også godt bruge 5 uger i Italien...

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem til dejlige sommer Danmark! Berlin er heller ikke et tosset stop på vejen.

    SvarSlet
  5. Velkommen hjem. Jeg håber snart I er friske. Det må også være specielt at vende hjem til et Danmark der (årstidsmæssigt) ser helt anderledes ud end da I tog herfra. Fra det ene smukke sted, til det næste.

    SvarSlet
  6. Aj hvor både lyder og ser det bare fantastisk ud! Elsker BERLIN, det er bare en skøn skøn by på alle mulige måder :-) har endnu til gode at besøge den med børn, men det må snart ske. God bedring med "den lille", måske er hun allerede på højkant igen

    SvarSlet
  7. Min datter er også helt vild med chai latte. Jeg forstår det ikke helt, for jeg er egentlig ikke selv særlig vild med det, men børn har jo nogle sjove smagsløg. Jeg drak fx selv kaffe som 5-årig.

    Det er godt nok nogle flotte billeder, du har taget.

    SvarSlet