Sider

endelig weekend

28 september 2012

det er såmænd ikke fordi det har været en særligt krævende uge. Alligevel har jeg glædet mig helt vildt til weekenden. Jeg har en målsætning om at undgå søde sager i hverdagen og så er det altså svært at komme hjem til en kasse med god chokolade midt på ugen. Vi har været standhaftige, men nu er der taget hul på lækkerierne som  Konnerup & co har sendt mig som gave.
Vi har endnu ikke prøvet alle varianterne men ihvertfald kan klassikeren, chokoladeovertrukket lakrids anbefales. Pistacienødderne med hvid chokolade og drys af solbær har vi endnu ikke fået smagt, men de er altså virkelig pæne. 

Sidste weekend gik vi i gang ed at male vinduer, vi nåede dem i stuen, så i morgen fortsætter vi på børneværelserne. Det var ikke helt så hæsligt som jeg havde forestillet mig, alligevel glæder jeg mig helt vildt det det tidspunkt (forhåbentlig på søndag) hvor vi er færdige.

Næste projekt er vores vægge, derfor har vi den sidste tid været for dovne til at sætte nye billeder op. De har allerhøjst fået lov til at bytte plads med nogle gamle der i forvejen havde et søm.

Lige nu har vi derfor en "pæn" samling billeder stående på gulvet i stuen. Et af dem er et gammelt billede af hyben, som er et af en række blomsterbilleder, der egentlig er blevet købt til legehuset. Et efter et er de dog blevet hentet ind og nu står det sidste så at venter på gulvet på at få sin plads på væggen.













3 kommentarer:

  1. Uh, det legehus bliver fint...

    Rigtig god male- weekend!

    SvarSlet
  2. Vi har faktisk "stjålet" billedet fra legehuset :) og tak :)

    SvarSlet
  3. Åh, med alle de chokolade billeder der popper op rundt omkring bliver jeg så forbasket lækkersulten. ;)

    SvarSlet