Sider

nemme invitationer

15 november 2012

da Alberte havde fødselsdag skulle der deles invitationer ud i klassen. Egentlig havde vi aftalt det skulle være cupcake - invitationer, men pludselig var tiden løbet fra os. Vi skulle tænke lidt hurtigt kl 19.30 dagen inden de skulle deles ud.

Vores redning blev 3eyedbear der er massevis af fine og sjove dyr og figurer, der bare skal klippes foldes og samles. Vi printede og printede, skrev en kort hilsen, og satte et bånd i og et navn på.
Det der tog længst tid var da Alberte skulle "håndplukke" hver enkelt figur til sine klassekammerater.
Vi fik ikke selv samlet nogen, men måske skal vi igang i weekenden, jeg har vist lovet Holger en Buchdoctor






11 kommentarer:

  1. Hvor er de fine; en rigtig god ide.

    SvarSlet
  2. super fin idé.... dejligt at de også kan bruge invitationen til noget og får en lille gave med.
    smil og go' weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. ja jeg håber de har kunnet bruge dem til noget :)

      Slet
  3. Hvor er de fine, Heidi. Sikke en god ide :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er lidt utroligt havd man kan finde rundt omkring ganske gratis :)

      Slet
  4. Ha ha, meget enig med Karen, kan jeg se ;)

    SvarSlet
  5. Fede! Tak for tippet :)
    Knus Sandra

    SvarSlet
  6. Fantastisk! Jeg havde set skabelonerne "et eller andet sted på internettet", glemt at pinne det og ærgret mig over at det ville være som at lede efter en nål i en høstak for at finde den igen. Så dit link er meget kærkommen. :)

    Jeg har også printet cupcakes skabelonerne ud og de venter på en hyggelig krea syslestund med Ingrid. Eller måske kunne de også være en gave til julesokken?

    SvarSlet
  7. Sikke en fantastisk ide og det er da også meget mere personligt.
    Tænk at få sin helt egen og særligt udvalgte invitation - hvis det var mig der var barn og inviteret til albertes fødselsdagville jeg føle mig som den heldigste i hele verdenen ;-)

    SvarSlet