Sider

stærkt inspireret

18 november 2012

af Ferm syede Alberte og jeg en lille hval i går formiddags. Den blev foræret til lille søde Ludvig med en tilhørende billedbog tegnet og fortalt af Alberte.
Det er vist ikke nogen underdrivelse at sige at Alberte var slemt stolt af det samlede resultat. Her til morgen var savnet åbentbart stort for kl. 6.00 blev jeg vækket med sætningen " mor skal vi ikke gå ned i kælderen og sy en hval til mig"
Jeg kan afsløre at den ikke blev syet kl 6.00, men den er syet og indviet så selvom man er skolepige er man ikke for stor til nye tøjdyr.





23 kommentarer:

  1. Nøj hvor er den super sød;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Albertes ide med sløjfen er ikke helt dårlig :)

      Slet
  2. Hold da kæft en fin hval, er vild med ideen om bogen og synes det er ekstra dejligt, at det initierede lidt ekstra følelser hos den store pige. Wauuuu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig også skønt at se hendes glæde for det lille tøjdyr, så var hun lige min lille pige igen :)

      Slet
  3. Hvor er den fin ;) Jeg downloadede akkurat Ferms hval i går, med tanke på at hækle den... hvem der bare kunne finde ud af det der med symaskiner ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hvem der bare kunne hækle :) den ville da være så fin som hæklet.

      Slet
  4. Ihh altså så FIN. Den var jo netop lige på min ønskeliste den hval der. Lækker sag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror faktisk det var hos dig jeg så den første gang Anne :)

      Slet
  5. Nej hvor er den fin - super god gaveidé og jo ret simpel at sy. Tak for inspiration :)

    SvarSlet
  6. Ih, hvor er den fin :) Og hvor fantastisk at du har lavet projektet sammen med din lille pige. Hvor lyder det hyggeligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var meget meget hyggeligt og alt for læne siden vi har haft så meget "alenetid"

      Slet
  7. Svar
    1. Tak, det var nu heller ikke kun Alberte der var tilfreds, særligt andet forsøg er jeg glad for.

      Slet
  8. Åhh hvor er det en sød ide med en lille bog til gaven, man bliver aldrig for stor til tøjdyr ;O)

    Mona

    SvarSlet
  9. Hvor er den fin Heidi!! Tak for inspiration

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt, det er vel egentlig ferm der skal have æren :)

      Slet
  10. Nej hvor fin og sikke en god idé (-;

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) den er meget enkel at sy så der har ferm fået en god ide og vi har fået den gode ide at kopiere den :)

      Slet
  11. Den kan jeg altså godt forstå at Alberte ikke kunne sige farvel til! Men pigeversionen med sløjfe er nu altså også en enormt sød erstatning. :)

    SvarSlet