Sider

Alt det der er produceret af børn

08 december 2014

Før jeg fik børn havde jeg svært ved at forestille mig hvad jeg skulle gøre af alt det de sikkert ville komme slæbende med af tegninger og hjemmelavet pynt. Jeg har børn der er bidt af, som Alberte ville udtrykke det, skabe ting. Derfor får vi rigtigt meget indenfor dørene. Noget af det har en kort levetid. Andet bliver en del af hjemmet og vores traditioner. Egentlig synes jeg (mod forventning) det er ganske hyggeligt, jeg synes det er rart at de har lavet er fremme og med til at afspejle at det er et fælles hjem vi har. Samtidigt kan jeg dog bedst lide, når vi kan få det til at passe lidt ind i, hvad vi ellers har fremme.

På et tidspunkt arbejdede Alberte med ugler i SFO og skole, det har sat sine præg på vores hjem
Lige nu fortæller hun de arbejder med blinde (vist mest i lektiecafe) det er jeg spændt på om man kommer til at kunne se herhjemme om et par uger.




Albertes akvarel er flyttet ind ved siden af Karens fine tegning, som jeg ikke har taget mig mod til at farvelægge endnu



Uglen i træ og kobber, som egentlig er en "hængeugle" er i anledning af julen, flyttet sammen med en lysestage i læder min veninde har lavet og de skønne orange bær


1 kommentar:

  1. Jeg er ret vild med den fine opstilling i vindueskarmen. Børne- og voksenpynt blandet på fineste vis! Endda i noget så lækre materialer...

    SvarSlet